Declaració d'intencions

A mi, això dels pròlegs sempre m'ha fet certa gràcia. Ser l’autor del pròleg és una mica com ser el teloner del gran artista. Però a vegades trobem un pròleg fet pel mateix autor, i això sembla una mica de pobre, no? Mira, una mica com jo i aquest blog, que sóc jo qui m’escric el pròleg, sóc la meva pròpia telonera, la meva mestra de cerimònies. En definitiva, la que tenia massa temps, o potser no tant, i va decidir embarcar-se a crear un blog.

Realment, la idea va aparèixer fa temps, i ha tingut una gestació equivalent a 2 embarassos d’elefant, i un parell de mesos més. Vaig fer un primer intent de blog literari pels volts del 2014, però per circumstàncies de la vida, que diuen, no vaig poder-lo tirar endavant. Però les circumstàncies van passar, dues elefantes van tenir un elefantó, cada una el seu, i jo vaig tenir la mala idea, o potser no tant, de rescatar les ganes d’escriure un blog.

I aquí estic, escrivint la presentació del blog, i fent una mica de postureig enmig de la sabana africana, visitant els dos elefants que van néixer mentre jo decidia si tornar per aquest món o no.


Comentarios

Entradas populares